12 kwietnia o godzinie 10:00 blisko 80 uczestników wzięło udział w trzeciej edycji Niebieskiego Biegu Charytatywnego organizowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. W tym roku po raz pierwszy wzięli w nim udział nie tylko pracownicy Cushman & Wakefield, ale również reprezentanci innych firm. Formuła biegu została wzbogacona o grę miejską „Po Woli dla Autyzmu” przygotowaną przez Adventure Warsaw. Dzięki wsparciu uczestników udało się zebrać 10 000 złotych, które zostały przekazane Fundacji Mądre Główki, wspierającej rodziny i dzieci zmagające się z autyzmem.
Drugiego kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Ta data rozpoczyna Światowy Miesiąc Wiedzy na Temat Autyzmu, mający na celu zwrócenie uwagi na potrzeby osób z autyzmem. Na rynku nieruchomości promowana jest m.in. akcja „Na niebiesko dla autyzmu”, podczas której podświetla się budynki na kolor niebieski, aby wyrazić solidarność z osobami z autyzmem. W tym miesiącu firma Cushman & Wakefield organizuje także Niebieski Bieg Charytatywny.
W tym roku trzecia edycja Niebieskiego Biegu Charytatywnego została połączona z grą miejską „Po Woli dla Autyzmu”. W wydarzeniu wzięło udział 16 drużyn, w tym przedstawiciele Fundacji Mądre Główki. W trakcie pięciokilometrowej trasy uczestnicy musieli wykonać 9 zadań nawiązujących do historii dzielnicy oraz rynku nieruchomości. Jako pierwsza na mecie pojawiła się drużyna „Industrial Fun Factory”, złożona z przedstawicieli działu powierzchni magazynowych Cushman & Wakefield. Po biegu wszyscy uczestnicy i osoby wspierające inicjatywę Niebieskiego Biegu Charytatywnego zostały zaproszone na piknik, który odbył się w 19. Dzielnicy przy ul. Kolejowej 47. Wśród firm, które wzięły udział w wydarzeniu znalazły się: Atlas Tower Sp. z o.o., Cushman & Wakefield, Fundacja Mądre Główki, JLL, MAXON Nieruchomości oraz PRA Group Polska sp. z o.o.
- Od trzech lat jesteśmy organizatorem Niebieskiego Biegu Charytatywnego, dzięki któremu zbieramy środki na wsparcie Fundacji i Przedszkola Integracyjnego Mądre Główki. Tegoroczna edycja była jednak wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy biegaliśmy w tak dużym gronie. Chciałabym podziękować wszystkim osobom biorącym udział w tej szczytnej inicjatywie i już teraz zapraszam wszystkich chętnych do udziału w przyszłorocznej edycji biegu. Mam nadzieję, że w kolejnych latach na starcie będzie pojawiać się coraz więcej firm – powiedziała Kinga Bloch, Partner, Cushman & Wakefield.
Źródło: Cushman & Wakefield