CitySpace wynajmuje biurka już w dziesięciu lokalizacjach w Polsce – w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Krakowie. W ostatnich tygodniach firma uruchomiła aż trzy biura: w warszawskiej Galerii Młociny, biurowcu Moje Miejsce na Mokotowie oraz w trzecim budynku krakowskiego kompleksu biurowego O3 Business Campus.
– Rozwijamy się w szybkim tempie, które narzuca nam rynek i zapotrzebowanie klientów. Ze względu na ich wysokie zainteresowanie elastycznymi przestrzeniami biurowymi, w październiku rozpoczęliśmy działalność w dwóch nowych lokalizacjach oraz powiększyliśmy zajmowaną powierzchnię w O3 Business Campus w Krakowie. W rezultacie urośliśmy o 40%. Dziś dla rozwijających się firm, startupów i korporacji, które dopiero zaczynają organizować swoją działalność w Polsce, mamy ofertę dziesięciu zróżnicowanych lokalizacji w kilku głównych miastach. Nasi klienci mogą wybierać pomiędzy nowoczesnym coworkingiem z unikalną strefą do spotkań w industrialnych kontenerach w Galerii Młociny, prywatnymi, doskonale wyposażonymi biurami w warszawskim budynku Moje Miejsce, nowoczesną przestrzenią do pracy w krakowskim O3 Business Campus czy innymi miejscami o optymalnych lokalizacjach, standardzie i warunkach. Zarządzamy elastycznymi biurami serwisowanymi o łącznej powierzchni blisko 17 tys. mkw., na których znajduje się blisko 1,5 tys. miejsc pracy. W parze z rozwojem sieci podąża również wygoda najemców, jakość wykończenia i standard. Pracujemy nad tym m.in. z renomowanym studiem architektonicznym Medusa Group czy agencją kreatywną E1 Collective – mówi Sebastian Rączkowski, dyrektor zarządzający CitySpace.
Medusa Group opracowała design CitySpace Club Beethovena w Moim Miejscu oraz Galerii Młociny, a także nowego biura w O3 Business Campus. We wszystkich biurach CitySpace zapewnia najlepsze parametry powietrza, idealne wyciszenie i naświetlenie pomieszczeń, zaawansowane systemy IT, najbezpieczniejsze serwery oraz pełną obsługę. Klientami operatora jest obecnie kilkadziesiąt firm, między innymi z branży finansowej, nieruchomościowej czy farmaceutycznej.
– Nasze dotychczasowe biuro w kompleksie O3 Business Campus nie wystarczało na potrzeby najemców, dlatego podjęliśmy decyzję o zwiększeniu wynajmowanej powierzchni. Przy okazji ekspansji udoskonaliliśmy standard wykończenia i stworzyliśmy tam przestrzeń wspierającą interakcje, współpracę i kreatywność. Uwierzyliśmy w potencjał CitySpace Club Młociny oraz CitySpace Club Beethovena i już na starcie obydwu biur zauważamy bardzo duże zainteresowanie potencjalnych klientów. W każdym naszym biurze staramy się łączyć funkcjonalność, ergonomię i świetny design – dodaje Sebastian Rączkowski.
Obserwując potrzeby najemców, CitySpace koncentruje się na poszukiwaniu nowych lokalizacji w głównych polskich miastach, w centralnych lub bardzo dobrze skomunikowanych punktach. W 2019 r. operator, oprócz trzech biur otwartych w ostatnim miesiącu, rozpoczął również działalność we wrocławskim Aquarius Business House. W celach na najbliższą przyszłość ma m.in. wejście na rynek łódzki.
Źródło: Echo Investment