Nad jaki rozwiązaniami pracujesz z Spaceflow?
Spaceflow został stworzony, aby uczynić budynki inteligentniejszymi i bardziej zorientowanymi na społeczność. Dzięki naszej aplikacji mobilnej i programowi zaangażowania społeczności oferujemy jedno łącze łączące usługi budowlane, udogodnienia, funkcje inteligentnego budynku i społeczność w jednym miejscu.
Głównym priorytetem właścicieli jest minimalizacja wolnej powierzchni przy jednoczesnym zwiększaniu wartości aktywów. Spaceflow rozwiązuje ten problem, zwiększając lojalność najemców dzięki dostosowanemu programowaniu i ulepszonym doświadczeniom najemców. Skutecznie zwiększa to satysfakcję i utrzymanie najemców.
Oprócz tego pomagamy naszym klientom zarządzać wartością ich powierzchni, dostarczając dane do bardziej precyzyjnego podejmowania decyzji, umożliwiając dodatkowe przychody ze wszystkich transakcji poprzez udostępnianie ich budynku jako usługi dla najemców.
W jaki sposób finansowany jest Spaceflow?
Jesteśmy w fazie kiełkowania. W zeszłym roku Spaceflow zebrał 1,8 miliona dolarów w rundzie prowadzonej przez Credo Ventures z udziałem Day One Capital i UP21.
Jaka jest strategia rozwoju Spaceflow?
Obecnie Spaceflow posiada największą liczbę wdrożonych projektów w Europie spośród wszystkich firm zajmujących się najemcami. W ubiegłym roku do naszej misji dołączyli wielcy gracze, tacy jak Allianz i Erste, co zaowocowało uruchomieniem projektów o powierzchni ponad 3 mln mkw.
Naszą strategią jest wdrażanie naszego rozwiązania do całych portfeli, a nie do pojedynczych budynków, co jest obecnie standardem rynkowym. W 2020 roku zbliżamy się do rynku mieszkaniowego, na którym wdrażanie jest szybkie.
Jakie taktyki przetestowałeś, aby zwiększyć bazę użytkowników i przychody? Co było najbardziej skuteczne?
Tak naprawdę chodzi o stworzenie zespołu, który będzie współpracował z naszymi klientami. Wsparcie startowe, wprowadzanie na rynek i szkolenia z naszego zaangażowania w społeczność to podstawowa korzyść Spaceflow - z każdym klientem jesteśmy razem przez długi czas.
Dla naszych użytkowników łączymy odpowiednią proporcję integracji inteligentnych budynków, które upraszczają codzienne życie, takich jak systemy dostępu i aktualne treści zarówno od kierownictwa nieruchomości, jak i naszego zespołu ds. Zaangażowania społecznego.
Co było najtrudniejsze w budowaniu, rozwijaniu lub zarabianiu na Spaceflow?
Platformy doświadczeń najemców pełnią rolę parasoli dla różnych technologii. Jedną z naszych największych przeszkód jest integracja operacji budowlanych i ekosystemów w ramach Spaceflow do tego stopnia, że stają się one koniecznością dla codziennej wydajności i sukcesu dla naszych klientów oraz codziennym narzędziem dla naszych użytkowników.
Oprócz tego trwająca pandemia stanowi wyzwanie dla wszystkich branż, wprowadzając niepewność na rynek, ale jednocześnie stanowi okazję do zakłóceń i zróżnicowania dla właścicieli, aby naprawdę się wyróżnić.
Jakie spostrzeżenia na temat nieruchomości i technologii zauważyłeś, budując Spaceflow?
W Spaceflow stawiamy na transformację rynku i jego oferty dla najemców. To dziesięcioletni proces, od edukacji po wdrożenie i wreszcie standardową praktykę.
Proptech to niezwykle rozdrobniona dziedzina i zawsze musimy patrzeć na nią z perspektywy całego ekosystemu - rozumiemy teraz, że kluczem do sukcesu jest w pełni zintegrowane rozwiązanie i bycie jak najbardziej otwartym.
W tak przełomowym czasie, jak ten, interesujące było zobaczyć, jak nasza firma, wraz z wieloma innymi, dostosowuje się do nowych wymagań, potrzeb i pragnień. Nieustannie pracujemy nad tym, aby zapewnić naszym najemcom bezpieczeństwo dzięki bezdotykowym systemom dostępu, błyskawicznym zapowiedziom i nie tylko.
Na koniec mocno odnoszę się do tego, co Rebeca Perez wyraziła w wywiadzie: „Nie chodzi tylko o wprowadzenie i dostarczenie technologii, ale także o to, aby klienci nauczyli się jej używać i włączali ją jako organiczną część ich codziennego życia zyje."
Gdzie możemy dowiedzieć się więcej o Spaceflow i skontaktować się z Tobą?
Możesz mnie znaleźć na LinkedIn lub na Spaceflow.io.