Inwestycję tworzą dwa budynki biurowe z przestrzenią usługową oraz hotel Hampton by Hilton Łódź City Center. Do dyspozycji użytkowników przeznaczono dwupoziomowy parking podziemny na 135 miejsc. Łączna powierzchnia części biurowo-usługowej to 34 tys. mkw. Biura o klasie A+ zostaną uzupełnione powierzchnią usługową z przeznaczeniem na hotel, fitness, kawiarnie, restauracje, aptekę oraz klinikę medyczną. Możliwości rozwijania biznesu w kompleksie Hi Piotrkowska przyciągają zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i duże marki sieciowe.

Przystań dla turystów i biznesu

Jednym z najważniejszych brandów obecnych w Hi Piotrkowska będzie Hampton by Hilton, najprężniej rozwijająca się marka hotelowa na świecie. Polacy na dobre polubili tę markę. To koncept dostępny zarówno dla gości turystycznych, jak i biznesowych.

– Lokalizacja Hi Piotrkowska jest idealna, ponieważ jedna i druga grupa podróżnych będzie mieć miasto na wyciągnięcie ręki – tłumaczy Joanna Płauszewska-Deka, General Manager Hampton by Hilton Łódź City Centre.

Hotel zaoferuje swoim gościom 149 pokoi. Ciekawostką jest fakt, że będzie pierwszym obiektem w Łodzi z łóżkami o długości 210 cm, dłuższymi niż standardowe.

– Nastawiamy się na obsługę grup sportowych. Łódź jest często areną zmagań siatkarzy i koszykarzy, dlatego wydłużyliśmy nasze łóżka, aby sprostać ich wymaganiom. Wierzę, że będą częstymi gośćmi naszego hotelu – wyjaśnia Joanna Płauszewska-Deka.

Choć marka Hampton by Hilton raczej nie słynie z rozbudowanej przestrzeni konferencyjnej, to w Łodzi będzie trochę inaczej.

– Zaplanowaliśmy trzy sale konferencyjne o łącznej powierzchni około 120 mkw. Każda może przyjmować gości osobno, ale istnieje też opcja połączenia w jedną dużą przestrzeń. Przed wejściem do sal znajdzie się foyer – idealne na zorganizowanie przerwy kawowej lub lunchu – opisuje dyrektor Płauszewska-Deka.

 

Kompleks Hi Piotrkowska

Wejście do hotelu z recepcją znajdzie się na drugim piętrze, ponieważ parter i pierwsze piętro zajmą lokale usługowe. W przestronnym lobby znajdą się wydzielone strefy: gathering zone, chillout zone i breakfast area. Atutem tej wspólnej przestrzeni hotelu jest widok z okien – na Aleję Mickiewicza i słynną Stajnię Jednorożców.

– Choć to bardzo ruchliwe miejsce, to żadne hałasy do hotelu nie docierają, ponieważ budynek jest świetnie wyciszony – zapewnia dyrektor hotelu.

Goście będą mogli też skorzystać z oferty Fitness Center. Jest to usługa dostępna wyłącznie dla klientów hotelu.

„Smaczną ciekawostką” są popularne we wszystkich hotelach Hampton by Hilton gofry. Każdy gość będzie mógł sam je upiec w specjalnych gofrownicach. Śniadaniowy przysmak jest rarytasem, szczególnie dla rodzin z dziećmi.

Takie drobne przyjemności zbliżają gości do marki, przez co stają się elementem przewagi konkurencyjnej, o którą w Łodzi musi zabiegać każdy hotel, gdyż rynek w ostatnich latach mocno się rozwinął. Do miasta weszło wiele nowych marek hotelowych.

– Są to głównie nowe obiekty, w dodatku z roku na rok rosło ich obłożenie, podobnie jak średnia cena za pokój – zauważa Joanna Płauszewska-Deka.

Swój udział w tym pozytywnym trendzie miały m.in. organizowane w mieście konferencje.

– Centralna lokalizacja Łodzi sprzyja organizacji dużych ogólnopolskich wydarzeń. Właściwie z każdego zakątka kraju jest doskonały dojazd. Nie brakuje dużych przestrzeni konferencyjnych, jak choćby Expo czy Atlas Arena. Duże eventy goszczą również w EC1 – wylicza dyrektorka Hampton by Hilton Łódź City Centre.

Nie należy zapominać o zagranicznym biznesie, który chętnie lokuje swoje oddziały w Łodzi. Gwarantem prężnej współpracy z globalnymi graczami jest polityka prowadzona przez władze miasta oraz Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, dzięki której w mieście rozwija się turystyka korporacyjna, co bardzo cieszy hotelarzy.

 

Kompleks Hi Piotrkowska

Fitness na światowym poziomie

Łódź, jako czwarta co do wielkości aglomeracja w Polsce, jest bardzo istotna także dla kolejnego najemcy Hi Piotrkowska - sieci klubów fitness Just GYM.

– Najważniejszą zaletą kompleksu Hi Piotrkowska jest jego rewelacyjna lokalizacja: w centrum miasta, tuż przy głównym węźle przesiadkowym, całkiem niedaleko ośrodków akademickich. Jest to prestiżowe miejsce nie tylko z punktu widzenia rozwoju naszej sieci, ale chyba nikomu w Polsce nie trzeba tłumaczyć jaką renomę ma ulica Piotrkowska – tłumaczy Paweł Ciszek, prezes sieci klubów fitness Just GYM.

Przyznaje, że gdy tylko usłyszał krążące legendy o tym, jaki obiekt powstanie w tym miejscu, pojawiła się myśl: to doskonały adres dla naszego klubu.

– W biznesie jednak same chęci nie wystarczą, ale na szczęście udało się znaleźć wspólny język z deweloperem także w kwestiach finansowych. Bardzo pozytywnie oceniamy naszą współpracę z Master Managment Group. To doświadczony deweloper, który wie jak zbudować w takim obiekcie sensowny tenant mix. Bardzo nam się podoba mieszany charakter inwestycji łączącej biura, handel i usługi – zapewnia Paweł Ciszek.

Również sąsiedztwo hotelu jest interesującą opcją dla Just GYM, mimo, że hotel zazwyczaj ma własną siłownię.

– Nie obawiam się konkurencji. Sądzę nawet, że oba nasze koncepty uzupełniając się, wzbogacą ofertę sportową całego obiektu. Siłownie hotelowe są bardziej kameralne. Z kolei nasze kluby mają ponad 300 różnych maszyn i bardzo dużą nowoczesną strefę funkcjonalną. Dodatkowo trzymamy się standardów międzynarodowych, więc zagraniczni goście hotelu znajdą u nas taką samą ofertę, jak w swoich macierzystych klubach – zachęca Paweł Ciszek.

Klub zajmie dwupoziomowy lokal o powierzchni 1,8 tys. mkw. na trzecim i czwartym piętrze. Będzie miał własną klatkę schodową. Klienci docenią z pewnością widok na miasto od strony ulicy Piotrkowskiej.

We wnętrzach zapanuje industrialny styl z dużą ilością betonu i nowoczesnych materiałów. Nie zabraknie łódzkiego akcentu. Zasadą Just GYM jest to, że w każdej z 16 lokalizacji dyscyplinę stylistyczną aranżacji urozmaica lokalny element. W tym przypadku będzie to mural, bo Łódź z nich słynie w całej Europie. Trwa wybór artysty, który wykona malowidło.

– Staramy się dopracować każdy nasz klub, aby mieszkańcy mogli się z nim utożsamiać i czuć się w nim swobodnie – tłumaczy Paweł Ciszek.

Kompleks Hi Piotrkowska, którego deweloperem jest Master Management Group, powstaje na rogu al. Mickiewicza i ul. Piotrkowskiej, tuż przy centrum przesiadkowym Piotrkowska Centrum. Inwestycję tworzą trzy budynki, w których znajdą się biura, hotel oraz lokale handlowe i usługowe. W budynku działać będzie m.in. oddział PKO Banku Polskiego oraz biura serwisowane i centrum konferencyjne sieci New Work. Pojawi się tu kawiarnia sieci Starbucks, drogeria HEBE, sklep Żabka, Delikatesy Fabryczne, piekarnia i apteka. Ofertę budynku uzupełni klinika medyczna. Tak skrojona oferta Hi Piotrkowska, ma szansę uczynić budynek jednym z najatrakcyjniejszych punktów przy najdłuższej promenadzie handlowej Europy – ul. Piotrkowskiej.