Na linii łączącej secesyjną zabudowę jednej ze słynniejszych ulic handlowych w Polsce z nowoczesną konstrukcją dworca przesiadkowego Piotrkowska Centrum, zwanego potocznie „Stajnią Jednorożca”, wznosi się najwyższy łódzki biurowiec o charakterystycznej, rytmicznie podzielonej, jasnej elewacji. Od strony zabytkowej ul. Piotrkowskiej, mniejszy z budynków Hi Piotrkowska swoją stonowaną bryłą nawiązuje do kamienicznej zabudowy. Całość inwestycji umiejętnie łączy historię z nowoczesnością i tworzy wyjątkową przestrzeń dla biznesu i mieszkańców miasta. Wielofunkcyjny kompleks wieńczący od Południa zabudowę łódzkiego deptaku, zaczyna wypełniać się życiem.
Zakończyliśmy z sukcesem załatwianie kwestii formalnych, aby łodzianie mogli zacząć korzystać z nowej przestrzeni miejskiej w pasażu pomiędzy naszym kompleksem a budynkiem Urzędu Miasta oraz z placu utworzonego między mniejszym biurowcem a częścią hotelową. Pierwsi najemcy części handlowo-usługowej i biurowej jeszcze w grudniu i w I kw. 2021 r. otworzą swoje podwoje. Od 7 grudnia z powierzchni biurowej korzystają już pracownicy PKO BP. A my planujemy z kolejnymi firmami ich obecność w Hi Piotrkowska.
Justyna Drużyńska, Director of Office Operations w Master Management Group
Łódź obrała dobry kurs
Górujący nad centrum Łodzi kompleks idealnie dopełnił panoramę zmieniającego się miasta. 82-metrowa wieża biurowa zachęca do wjechania na szczyt i podziwiania widoków na cztery strony świata. Nienachalna zabudowa Hi Piotrkowska, z odsuniętymi od skrzyżowania i przejścia dla pieszych budynkami, podnosi funkcjonalność przestrzeni – patrząc dziś na całość tej inwestycji oraz jej otoczenie, trudno sobie wyobrazić lepsze zwieńczenie słynnej „Pietryny”.
Cieszę się, że długo wyczekiwana przez wszystkich łodzian inwestycja dobiega końca. Najwyższa wieża, z niesamowitym widokiem na panoramę Miasta, zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie najdłuższej ulicy handlowej w Europie jest magnesem na firmy z sektora nowoczesnych usług biznesowych.
Adam Pustelnik, Wiceprezydent Miasta Łodzi
Dobry adres dla biznesu
Hi Piotrkowska, która oferuje łącznie 21 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A i 5 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej, zapewni najemcom nie tylko piękne widoki z panoramą zmieniającej się z każdym dniem Łodzi. Lokalizacja kompleksu w samym sercu miasta, przy dwupasmowej trasie Al. Józefa Piłsudskiego/Al. Adama Mickiewicza biegnącej na linii Północ-Południe, gwarantuje dobre skomunikowanie z dworcami, lotniskiem i drogami wylotowymi z miasta, a także szybki dostęp do szerokiej oferty kulturalnej, gastronomicznej i rekreacyjnej.
Nic dziwnego, że w tak prestiżowej lokalizacji pojawią się nowa siedziba Oddziału 1 PKO BP w Łodzi czy biura serwisowe i centrum konferencyjne New Work. Pomimo pandemii i czasowych ograniczeń w pracy biurowej, powierzchnie w Hi Piotrkowska cieszą się sporym zainteresowaniem.
Trwa komercjalizacja części biurowej i usługowo-handlowej. Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania ze strony przedsiębiorstw. Aktualnie w procesie negocjacji mamy umowy na kolejne 3 tys. mkw. powierzchni biurowych i zapytania na nawet 4 tys. mkw. Oczywiście cały rynek office odczuł spowolnienie wywołane pandemią i ograniczeniami w działaniu firm. Jednak w Hi Piotrkowska jesienią zaobserwowaliśmy już ponowne ożywienie i wzrost zainteresowania najmem. Przekrój branż zgłaszających się i do nas i do New Work jest szeroki, od kancelarii prawnych, poprzez oddziały handlowe firm pragnących rozwinąć się w centralnej Polsce, po mocno aktywne podmioty z obszaru IT i e-commerce.
Justyna Drużyńska, Director of Office Operations w Master Management Group
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w części handlowo-usługowej kompleksu pojawią się kawiarnia Starbucks, sklep Żabka, piekarnia Z Pieca Rodem, Delikatesy Fabryczne, klub fitness Just GYM, a także lokale gastronomiczne oraz apteka. Do grona najemców Hi Piotrkowska dołączyli niedawno: sieć drogerii Rossmann oraz znana w Łodzi Kwiaciarnia Badylarz.
Lokale handlowe i usługowe są skomercjalizowane w 70% i prowadzimy intensywne rozmowy z chętnymi na resztę powierzchni. Obserwujemy ożywienie po stronie firm, które w związku np. z czasowymi ograniczeniami w działaniu galerii chętniej zwracają się w stronę atrakcyjnych lokalizacji przy ulicach handlowych. Dbamy o to, aby skomponować optymalny wachlarz usług, z których będą chętnie korzystać łodzianie.
Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group