Nazwisko Christosa Passas z pracowni Zaha Hadid otwiera listę 37 członków międzynarodowego jury, którzy oceniali tegoroczne projekty zgłoszone do prestiżowego konkursu Best Office Awards, w którym od 9 lat oceniane są najlepsze rosyjskie projekty w kategoriach: Biura i przestrzenie biznesowe, Coworkingi, Centra biznesowe, Powierzchnie biznesowe w przestrzeni publicznej. Warszawskie Brain Embassy zostało zwycięzcą kategorii Najlepsze Wnętrze Zagraniczne, w której nagradzane są projekty zrealizowane poza Rosją.  Polski co-creating konkurował z 12 innymi projektami, w tym między innymi z biurami OLX oraz Kaspersky Lab.

Brain Embassy (BE) to autorska formuła co-creatingu opracowana i wdrożona przez Adgar Poland – izraelskiego inwestora, właściciela i zarządcę nieruchomości biurowych. Koncept biura przyszłości, powstały w oparciu o najnowsze, światowe trendy w projektowaniu funkcjonalnych, ergonomicznych i kreatywnych przestrzeni do pracy, jest adresowany do małych i średnich przedsiębiorców, start-upów, freelancerów, a także globalnych korporacji. Innowacyjna powierzchnia BE sprzyja wspólnej i kreatywnej pracy. Przełamując stereotypową koncepcję work-life balance, Brain Embassy proponuje ją w nowej odsłonie – jako lifespace co-creating, czyli możliwość twórczego funkcjonowania w miejscu, w którym można poczuć się jak w pracy i w domu zarazem, plastycznie dostosowując rytm działań do osobistych potrzeb i preferencji.

„W Brain Embassy rozumiemy potrzeby pracowników i zdajemy sobie sprawę z tego, że chwilowe oderwanie się od obowiązków, np. krótka drzemka, medytacja, bycie w ruchu, czy nawet wspólne gotowanie, dodają energii i zwiększają efektywność. Dlatego przestrzeń BE jest świadomie i funkcjonalnie zaprojektowana, a my wzięliśmy na siebie odpowiedzialność także za edukację naszej społeczności z zakresu możliwości, jakie ten unikalny design im daje. Nasze przestrzenie wypełnione są tzw. Brainy Facts, gdzie wyjaśniamy, jak korzystać z przestrzeni Brain Embassy, aby osiągnąć optymalne samopoczucie, wysoki poziom witalności i satysfakcji, a tym samym lepszy dobrostan i wyniki biznesowe” – wyjaśnia Eyal Litwin, Dyrektor Generalny Adgar Polska.

„Brain Embassy nazywamy co-creatingiem, ponieważ procesy wspólnego tworzenia i pokonywania wyzwań są esencją naszego programu merytorycznego, który wyróżnia nas na rynku. Idee co-creatingu wykorzystujemy także w procesie projektowania naszych wnętrz. Bardzo cenimy współpracę z mode:liną, ich niebanalne, niekończące się, wciąż świeże pomysły, ale także ogromną umiejętność słuchania nas, jako inwestora, a także naszej społeczności, której uwagi uwzględniane są w kolejnych naszych realizacjach. Nie posługujemy się żadnymi szablonami, wciąż udoskonalamy nasz produkt i to jest chyba recepta na sukces, jaki odnieśliśmy przy projekcie Brain Embassy” – dodaje Monika Kaczmarczyk, Dyrektor Zarządzająca Brain Embassy.

Co-creating Brain Embassy poza dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, zyskał uznanie w oczach rynkowych ekspertów, architektów i dziennikarzy. Potwierdzają to liczne nagrody, w tym przyznany w listopadzie 2017 roku tytuł „Innowacji Roku” w konkursie CIJ Awards, nagrody w konkursach organizowanych przez Magazyn Eurobuild CEE, tytuł Najlepsze Biuro All Inclusive 2018 w kategorii Startup Friendly, czy nagroda Office Superstar przyznana przez firmę doradczą CBRE. BIG 7 TRAVEL w rankingu „The 50 Best Co-Working Spots in Europe” uplasował Brain Embassy na wysokim 7 miejscu.

 

 

Źródło: Mariel & Haan Communications