Process Solutions zajmie około 1 000 mkw. powierzchni biurowej na trzecim piętrze Skylinera i wprowadzi się do nowego biura na początku 2025 roku.

"Skyliner okazał się idealnym kandydatem nie tylko ze względu na swoją dogodną lokalizację w samym sercu biznesowo rozwijającej się Woli, ale również ze względu na komfortowe rozwiązania oferowane najemcom i wysoki standard samego budynku" - komentuje Tomasz Tąkiel, dyrektor zarządzający Process Solutions.

Biurowiec przyjazny dla środowiska

Karimpol Polska, właściciel Skylinera, dąży do zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Biurowiec został zaprojektowany i wybudowany zgodnie z najwyższymi standardami ekologicznymi i będzie ubiegał się o certyfikat BREEAM na poziomie Outstanding.

Dodatkowo, Skyliner będzie zasilany z odnawialnych źródeł energii, co oznacza mniejszy ślad węglowy i mniejszy wpływ na środowisko naturalne.

Skyliner I wynajęty w 95%

Wybór Skylinera przez Process Solutions to kolejny dowód na atrakcyjność tego biurowca. Obecnie Skyliner I jest wynajęty w 95%.

Trwa również budowa II etapu kompleksu, Skylinera II, którego zakończenie planowane jest na koniec 2026 roku. Druga wieża będzie mieć 130 metrów wysokości, 28 kondygnacji i 24 000 mkw. powierzchni do wynajęcia. Większość przestrzeni użytkowej zostanie przeznaczona na biura, a lokale handlowo-usługowe na parterze budynku zajmą blisko 1 000 mkw.