Większość użytkowników aplikacji to różni współpracownicy, najemcy i osoby zorientowane na społeczność, które cenią spotkania towarzyskie i usługi online. W takim środowisku ludzie dobrze się rozwijają! Ludzie kochają społeczności. To właśnie sprawia, że sukcesy odnoszą zarówno użytkownicy, jak i zarządcy marki lub nieruchomości. Posiadanie ekosystemu, w którym ludzie czują, że otrzymują spersonalizowaną uwagę, budują społeczność lub sieć i budują lojalność, sprzyjają tożsamości Twojej marki.
Korzystanie z aplikacji takiej jak Spaceflow nie tylko zwiększa Twoją widoczność, ale także tworzy lojalność między Tobą a Twoimi obserwatorami. To nowoczesne i profesjonalne podejście do interakcji z najemcami, freelancerami i innowatorami biznesowymi.
To, co oferujemy, to nie tylko tętniąca życiem społeczność, ale także organiczny sposób przekazywania wizji marki sieci podobnie myślących osób.
Podobnie budynek jest ważną strukturą do budowania społeczności, które chcą wiedzieć, czym się zajmujesz i kim jesteś. Tworzenie wydarzenia w Twojej przestrzeni łączy ludzi i tworzy relacje. Nasza aplikacja nie tylko ułatwia, ale zachęca do zwrócenia na siebie uwagi!
Korzystaj z funkcji aplikacji, aby tworzyć doświadczenia i wydarzenia towarzyskie! Zawsze informuj najemców o swoich planach! Oto pięć wskazówek, jak wzmocnić swoją markę dzięki aplikacji:
1. Przesyłaj przydatne treści, aby inni mogli je zobaczyć
W aplikacji możesz przesyłać treści, aby więcej osób mogło je zobaczyć i uzyskać informacje. Może to być wszystko, od ekscytujących wiadomości na temat Twojej firmy, o których chcesz, aby inni byli informowani, po wydarzenie, którym chcesz się podzielić lub doradzić społeczności. Zarządcy nieruchomości mogą łatwo informować najemców o nowościach lub naprawach, które mają miejsce w budynku poprzez błyskawiczną komunikację. Im więcej osób widzi treści związane z Twoją marką, tym większe jest prawdopodobieństwo, że udostępnią Twoje treści.
2. Zwiększ lojalność członków
Angażując się w swoją sieć, tworzysz następnie spójny i pozytywny wizerunek swojej marki. Interakcja z Twoją siecią nadaje Twojej marce element ludzki i zachęca ją do pozostania Ci lojalnym. Spójność Twojej marki z nimi zainspiruje ich również do podjęcia inicjatywy w prowadzeniu spójnej komunikacji również w swojej pracy. Zatrzymaj najemców i dbaj o dobre relacje, organizując happy hour lub rezerwując pokój na spotkanie towarzyskie!
3. Twórz ankiety w celu uzyskania odpowiednich opinii
Eksperymentując z ankietami, uzyskujesz cenne informacje zwrotne od swojej społeczności, które mogą pomóc ukształtować Twoją przyszłą ścieżkę. Sondaże mogą dotyczyć dowolnego wydarzenia mieć następne, do tego, co ludzie myślą o określonej nowej funkcji lub produkcie, który tworzysz! Ludzie będą uczciwi, a dzięki temu zbudujesz lepszą markę!
4. Udostępniaj blogi dużej społeczności
Udostępniaj ciekawe aktualizacje, referencje i nowe funkcje swojej marki lub rozwijaj aplikację. Blogi to świetny sposób, aby inni mogli dowiedzieć się o Tobie i tym, co robisz! Skorzystaj z tego narzędzia w aplikacji, publikując blogi i udostępniając je na platformie.
5. Możesz współpracować z siecią
Dowiedz się, jakich rzeczy potrzebuje Twoja sieć i spróbuj to zapewnić - jeśli są to spotkania towarzyskie, utwórz wydarzenie! Eventy to świetny sposób na zbliżenie ludzi i stworzenie pozytywnej atmosfery w budynku. Wysyłaj wiadomości do członków i personalizuj swoją markę. Zorganizuj happy hour.
Proces tworzenia doświadczenia najemcy jest wyjątkowy w każdej przestrzeni. Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, nasz zespół wsparcia ds. Zaangażowania społeczności jest tutaj, aby pomóc.
Napisane przez Brittney Pilarcik