Nowa siedziba Urzędu Pracy to nie tylko prestiżowy adres, ale również gwarancja komfortu zarówno dla klientów, jak i pracowników. Biurowiec Renaissance Plaza oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne, przestronne i dobrze oświetlone pomieszczenia, a także łatwy dostęp do komunikacji miejskiej.
Cieszymy się, że mogliśmy wspierać Urząd Pracy w procesie zmiany biura. Dogodna lokalizacja budynku i bardzo funkcjonalna przestrzeń, dostosowana do specyfiki działalności tej instytucji, przyczyniły się do podjęcia po wielu latach decyzji o zmianie siedziby. Częściowa konsolidacja powierzchni, poprawa warunków pracy oraz punktu obsługi interesantów przełożą się na komfort zarówno interesantów jak i pracowników Urzędu i pozytywnie wpłyną na jego funkcjonowanie – mówi Wojciech Zebura, Director, Head of Warsaw Office Agency, Nuvalu.
Będzie nam miło powitać naszych klientów w nowym Centrum Kariery, w sercu nowoczesnej Woli. Nowe miejsce oferuje wysoki standard obsługi wszystkich osób poszukujących pracy pod jednym adresem. Do tej pory funkcjonowaliśmy w czterech różnych lokalizacjach, co wzbudzało wątpliwości, że w stolicy są cztery różne Urzędy Pracy. Teraz będzie jeden adres, dostępny dla wszystkich, którzy chcą budować swoją ścieżkę kariery – mówi Monika Fedorczuk, dyrektorka stołecznego Urzędu Pracy.
Nowa siedziba Urzędu Pracy Miasta Stołecznego Warszawy to krok naprzód w stronę lepszej obsługi klientów i bardziej komfortowych warunków pracy dla pracowników. Dogodna lokalizacja, nowoczesna przestrzeń i wysoki standard usług z pewnością przyczynią się do zwiększenia efektywności instytucji i zadowolenia jej użytkowników.
Renaissance Plaza to sześciokondygnacyjny budynek biurowy oferujący niemal 10 000 mkw. atrakcyjnej powierzchni biurowej do wynajęcia oraz dostęp do 289 miejsc parkingowych. Biurowiec jest zlokalizowany w prestiżowej dzielnicy Wola, w pobliżu Ronda Daszyńskiego i stacji metra o tej samej nazwie. Obiekt jest doskonale skomunikowany z pozostałymi częściami miasta.
Właścicielem budynku jest fundusz Adventum Group, a za jego komercjalizację odpowiada firma Colliers.