Nanovo Check Point to pierwsze na rynku tak kompaktowe rozwiązanie przeznaczone do zbierania wywiadów epidemiologicznych i potwierdzania ankiet za pomocą podpisu elektronicznego.

Skupiamy się na projektowaniu i wdrożeniach rozwiązań biznesowych przydatnych organizacjom, ale też użytkownikom. Wykorzystujemy zebrane wcześniej doświadczenia i oferujemy rynkowi sprawdzone rozwiązania. Obecny globalny kryzys zdrowotny jest swoistym katalizatorem wielu różnych procesów, które zaczęły się rozwijać zanim on wybuchł. Jednym z nich jest stawianie na rozwiązania paperless. Nanovo ma ambicje usprawniać ważne procesy, być partnerem dla organizacji, które chcą odchodzić od papieru oraz cyfryzować i doskonalić operacje z wykorzystaniem technologii.

Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo

Nanovo Check Point ma szerokie spektrum możliwych zastosowań. Może być wykorzystane w służbie zdrowia, różnego typu gabinetach (stomatologia, fryzjer, gabinety kosmetyczne itp.), ale też w obiektach biurowych – w strefach recepcyjnych. Może być stosowane również do zbierania wywiadów epidemiologicznych w placówkach oświatowych (szkoły, przedszkola, uczelnie).

Czerpiemy z otoczenia, w jakim żyjemy. Staramy się dzięki technologii rozwiązywać realne potrzeby. Zauważyliśmy, że proces kontroli uczniów w szkole będzie wymagał usprawnienia i to było jednym z impulsów do powstania rozwiązania. Podstawowy wywiad epidemiologiczny, realizowany w gabinecie zabiegowym, placówce medycznej, szkole, w sytuacji, kiedy jest przeprowadzany w sposób analogowy, potrafi być czasochłonny i wymaga wielu czynności. Nanovo Check Point może istotnie usprawnić ten proces.

Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo

Główne korzyści:

skrócenie czasu i zautomatyzowanie procesu zbierania oświadczenia czy realizacji wywiadu epidemiologicznego

eliminacja obiegu papierowego

automatyczny zapis dokumentów na serwerze lub skierowanie do wybranej chmury

szybki powrót do bazy dokumentów, złożonych ankiet

eliminacja konieczności utrzymywania archiwum dokumentów w postaci papierowej

elastyczny silnik tworzenia ankiet i wywiadów

Nowe rozwiązanie w ofercie Nanovo jest dostępne w dwóch wersjach: stacjonarnej i przenośnej. Wersja stacjonarna dedykowana jest do przestrzeni recepcyjnych i rejestracyjnych zaś wersja przenośna sprawdzi się jako rozwiązanie problemu kolejki lub wizyt u pacjentów i klientów.

Nanovo Check Point to trzy główne funkcje realizowane przez:

elastyczny silnik ankiet,

moduł podpisu elektronicznego,

moduł multimediów.

Moduł elektronicznej ankiety pozwala stworzyć scenariusz dopasowany do potrzeb danej organizacji i zmieniającego się otoczenia. Sprawdzone rozwiązanie podpisu elektronicznego pozwala natomiast potwierdzać oświadczenia w sposób cyfrowy, ale odzwierciedlający tradycyjny podpis na papierowym dokumencie. Każdy podpisany dokument jest zabezpieczony odpowiednim znacznikiem czasu.

W czasie gdy ekran Nanovo Check Point nie jest aktywny, istnieje możliwość wyświetlania  treści dopasowanych do kontekstu miejsca, czasu i przestrzeni. Można na nim przekazywać kluczowe komunikaty, przypominać o zasadach bezpieczeństwa lub przedstawiać inne cenne informacje. Dzięki wykorzystaniu autorskiej platformy Signio komunikacja cyfrowa za pośrednictwem rozwiązania jest zarządzana zdalnie.

Nanovo

Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizacją spółki jest projektowanie i wdrożenia cyfrowych rozwiązań biznesowych i cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma współpracuje na bieżąco z takimi markami jak m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, CCC, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl