W Polsce Sodexo świadczy usługi Integrated Facility Management (IFM) w ponad 200 obiektach. Firma prowadzi 40 restauracji dla pracowników, w tym restaurację dla pracowników biurowych, zlokalizowaną w kompleksie Oxygen Park. Sodexo jest również odpowiedzialne za utrzymanie obiektu, sprzątanie i usługi recepcyjne w Oxygen Park.
"Przedłużenie umowy najmu zawsze napawa nas ogromną dumą. Oznacza to, że oferowane przez nas rozwiązania są najwyższej jakości. Jeśli umowę najmu przedłuża globalny lider z historią w zarządzaniu nieruchomościami i świadczeniu usług podnoszących jakość pracy, ma to dla nas większe znaczenie niż cokolwiek innego. To pokazuje, że nasz Partner i jego pracownicy doceniają warunki pracy oferowane przez nowoczesną i inspirującą przestrzeń Oxygen Park" - powiedział Antonio Pomes, Head of Asset Management w Golden Star Group.
Powierzchnia biurowa Sodexo w Oxygen Park znajduje się na 5. piętrze w budynku A i obejmuje 1 270 mkw. Ponadto Sodexo wynajmuje 360 mkw. na kantynę pracowniczą w kompleksie przy Al. Jerozolimskich.
"Sodexo buduje długotrwałe partnerstwo i relacje oparte na zaufaniu. Po dokładnym przeanalizowaniu potrzeb naszego zespołu i docenieniu doskonałej współpracy z Golden Star Group, zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy najmu. Oxygen Park oferuje naszym pracownikom komfortowe warunki pracy, które sprzyjają koncentracji i kreatywności. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, do której ludzie będą chcieli wracać i która będzie sprzyjać innowacyjności" - powiedziała Marta Stańczak, Dyrektor Zarządzająca Sodexo Polska.
Oxygen Park to nowoczesny kompleks biurowy, zlokalizowany bezpośrednio przy Alejach Jerozolimskich w biznesowej części Warszawy. Projekt składa się z dwóch sześciokondygnacyjnych budynków o łącznej powierzchni najmu ponad 18 000 mkw. W pełni przeszklona fasada gwarantuje maksymalny dostęp światła dziennego, a uchylne okna umożliwiają wentylację pomieszczeń. Układ poszczególnych kondygnacji pozwala na wprowadzenie elastycznych rozwiązań biurowych dostosowanych do potrzeb nawet najbardziej wymagających najemców. Przyjazne środowisku rozwiązania zastosowane w kompleksie zostały potwierdzone certyfikatem BREEAM na poziomie "Very Good".
Najemcy Oxygen Park - oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowej - mają również do dyspozycji zielone patio ze strefą relaksu, kantynę oraz punkty handlowo-usługowe. Inwestycja oferuje również 162 miejsca parkingowe w garażu podziemnym, stojaki na rowery oraz szatnie z prysznicami.
Dzięki lokalizacji przy jednej z kluczowych warszawskich arterii komunikacyjnych, do kompleksu można wygodnie dojechać z każdego miejsca w Warszawie i okolicach - zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską, w tym Warszawską Koleją Dojazdową (bliskość stacji WKD Raków). Kompleks znajduje się zaledwie 7 km zarówno od Lotniska Chopina, jak i centrum miasta. Dodatkowym atutem lokalizacji Oxygen Park jest bliskość kilku centrów handlowych, w tym Reduty i Blue City oraz supermarketów Leclerc i Makro.
Projekt architektoniczny Oxygen Park został stworzony przez renomowaną pracownię JEMS Architekci. Projekt został oddany do użytku w 2013 roku. Wśród najemców Oxygen Park, oprócz Sodexo, znajdują się takie firmy jak Agfa, DiaSorin, Parker Hannifin czy Nieruchomości Plus.